USLUGE KUPCIMA I MALOPRODAJA

 

 

Maloprodaja i Upravljanje odnosa s kupcima
Maloprodajna mjesta su bila i ostaju jedan od znakova prepoznatljivosti kompanije. Uz stare dobre manire kao što je pitanje koje čujete pri točenju goriva: “Mogu li vam pomoći?“ – pojavili su se i noviteti kao što su mirisi kroasana i kave kada vam za vrijeme duge vožnje osim punjenja spremnika limenog ljubimca treba i okrepa. Kako bi nove generacije nastavile kulturu osmijeha svojih mentora, brine se i program SMILE koncipiran kao edukacijski program za sve zaposlenike na Ininim maloprodajnim mjestima putem kojih dobivaju nužne alate i smjernice koji su im neophodne u svakodnevnom radu s kupcima. A osmijeh se svakodnevno proteže na gotovo 400 maloprodajnih mjesta diljem Hrvatske te u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sloveniji. Svakodnevno pratimo i slušamo povratne informacije naših kupaca – pohvale i prijedloge za unaprjeđenje za što se brine i tim Ininog besplatnog telefona.

Novi biznisi
Da se promicanje društveno odgovornog poslovanja i dalje nastavlja podizati na višu razinu, govori i činjenica da je potraga za novim, alternativnim gorivima od velike važnosti. Kombinacija znanja i iskustva radnika sa novim tehnologijama i saznanjima kolega iz akademskih krugova je u većini slučajeva dobitna kombinacija – za zaposlenike, društvo i našu planetu.
Saznaj više ovdje.

Mladi ljudi često vide rad u maloprodaji kao privremeni posao – dok idu fakultet ili dok ne nađu “pravi” posao, no ono što se u toj dobi ne zna je da je odabir maloprodaje kao početak karijernog puta zapravo vrlo pametan izbor. Maloprodaja je mjesto gdje možeš napredovati od početnika do menadžera radeći u vrlo dinamičnom okruženju i gdje nikada neće biti dosadno. Važno je naučiti kako raditi s ljudima, tj. kako se odnositi prema različitim tipovima ljudi. Velika prednost je to što osoba može biti fleksibilna u fazi života kada joj je to bitno, radeći različite smjene te svoj život organizirati na bolji način. Također, vještine koje se mogu naučiti radeći na maloprodajnom mjestu pomažu i u privatnom životu – vještine pristupa različitim osobama, moć uvjeravanja, kao i sposobnost rješavanja problema i razvijanja fokusiranosti na ostvarenje ciljeva u dinamičnom okruženju. Industrija se mijenja svakodnevno i vrlo brzo, a nova usmjerenja maloprodaje kao što su mobilnost, digitalizacija i društvene mreže ukazuju na puno novih mogućnosti te zato mislim da nikad nije bilo bolje vrijeme za početak karijere kod nas.
Marijana Lončar, direktorica Razvoja maloprodajne mreže i upravljanja imovinom