Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA se uključila u Case Study Competition 2011.

INA-Industrija nafte, d.d. ove se godine, po prvi put, uključila u Case Study Competition (CSC), natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva namijenjeno studentima. U natjecanju koje će trajati tri mjeseca timovi studenata, u suradnji s poduzećima ili institucijama te profesorima i asistentima, rješavaju slučajeve na teme koje im zadaju tvrtke sudionice. Na taj način dobivaju jedinstvenu priliku spojiti stečena teorijska znanja s praktičnim radom, razvijati komunikacijske vještine i analitičke sposobnosti, te se suočiti s poslovnim problemima i izazovima. Na kraju natjecanja, tvrtke sudionice nagrađuju tri tima koja su ponudili najkvalitetnija rješenja. Najbolji tim nagrađuje se novčanom nagradom u iznosu od 10.000 kn, dok drugoplasirani i trećeplasirani timovi dobivaju novčane nagrade u vrijednosti 3.000 kn, odnosno 2.000kn ili neki drugi oblik nagrade (praksa, pripravništvo, dodatna edukacija, seminari, nagradno putovanje…) u navedenoj protuvrijednosti.

Case Study Competition, u kojem ove godine sudjeluje 13 uglednih hrvatskih tvrtki, od kojih se neke ubrajaju među najuspješnije u Hrvatskoj, organizira studentska udruga eStudent, koja djeluje pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Fakultetu elektrotehnike i računarstva i na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu te broji 200 članova. Projekt je pokrenut prije sedam godina, a prošle godine natjecanje je podignuto na razinu cijelog Sveučilišta te je bilo prijavljeno 410 timova studenata s preko 1200 natjecatelja.
Kad je riječ o ovogodišnjem natjecanju, u periodu od 21. – 25. veljače održane su promocije projekta i prijave studenata na nizu fakulteta Zagrebačkog sveučilišta. Ovaj se tjedan (7. – 11.3.) održava promocija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na kojemu svaka od tvrtki ima vlastiti štand putem kojeg promovira tvrtku, ali i poslovni slučaj koji će se u okviru CSC-a rješavati.Projekt će završiti sredinom svibnja, te će na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 18. svibnja biti održane završna ceremonija i proglašenje pobjednika.