Privatni korisnici
U cilju što bolje informiranosti i pružanja kvalitetne podrške, INA je pokrenula novi kanal komunikacije s kupcima – Veleprodaja i naručivanje.
INA, d.d. prodaje i distribuira euro loživo ulje ekstra lako, eurodizel BS plavi i UNP građanima na cijelom području Republike Hrvatske po prodajnim cijenama važećima na dan isporuke.
Plaćanje prilikom isporuke goriva:
- Gotovina
- MasterCard, Maestro, Visa svih izdavatelja, Diners i PBZ Agro karticama (jednokratno)
PBZ Card Visa Premium, ECC Diners kreditnim karticama do 6 rata (osim Eurodizel plavi jednokratno) - ZABA bankovnim karticama MC, Maestro i VISA koje su predviđene za obročno plaćanje do 6 rata (osim Eurodizel plavi jednokratno)
- PBZ bankovnim karticama Maestro i VISA koje su predviđene za obročno plaćanje do 6 rata (osim Eurodizel plavi jednokratno)
Eurodizel BS plavi prodajemo isključivo korisnicima GPR kartice/ePI s raspoloživim količinama.
Kako naručiti
- Besplatni telefon: 0800-0809
- Online naručivanje
Reklamaciju je moguće dostaviti na:
- besplatni telefon: 0800-1112
- e-mail adresu: ina-besplatni.telefon@ina.hr
- putem pošte na adresu:
INA, d.d. ZAGREB
Avenija V. Holjevca 10
10000 ZAGREB
Komercijalni poslovi,
Prodaja goriva i specijalnih proizvoda
Prilikom prijave reklamacije molimo dostavite sljedeće podatke:
- ime i prezime, adresa i kontakt telefon/mobitel/ e-mail podnositelja reklamacije
- ime i prezime, OIB, adresa, primatelja robe (ako se razlikuje od podnositelja reklamacije)
- razlog reklamacije
- datum isporuke
- vrsta i količina robe
- broj računa i po mogućnosti proslijediti kopiju računa i ostale relevantne dokumente
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovor na reklamaciju bit će dostavljen u roku 15 dana od datuma zaprimanja reklamacije.