Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA najviše posvećena kvaliteti usluge

INA – Industrija nafte d.d. dobitnik je nagrade za posvećenost kvaliteti usluge za 2011. godinu agencije za istraživanje tržišta Heraklea, dodijeljene jučer za vrijeme Mystery shopping dana pod nazivom „Feedback management“ – Upravljanje povratnim informacijama o kupovnom iskustvu“.

Kako je Inin cilj da potrošači smatraju Inine benzinske postaje ugodnim mjestima kupnje, izuzetna je čast primiti nagradu za posvećenost kvaliteti usluge. Jedan od temelja Inine strategije na maloprodajnom tržištu je pružanje vrhunske usluge od strane naših zaposlenika. U tom smislu, pokrenute su radionice i treninzi za prodavače na benzinskim postajama gdje ih se motivira na ostvarenje još boljih rezultata. Također, potičemo pristup usmjeravanja na kupca jer oni najčešće kroz maloprodaju i doživljavaju cijelu Inu, stoga su naši zaposlenici i njihov rad ključni dio ovog procesa.

Ove godine naglasak Mystery shopping dana stavljen je na pitanja koje se sve informacije mogu dobiti od kupaca odnosno klijenata, na koji način doći do njih i kako njima upravljati u svrhu ostvarivanja poslovnog uspjeha.Priloženi dokument