Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

Održana završnica Case Study Competition-a

Jučer je u kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s početkom u 14 sati održana završna ceremonija ovogodišnjeg Case Study Competition-a te uručenje nagrada pobjedničkim timovima koji su ponudili najbolja poslovna rješenja za kompanije koje su sudjelovale u natjecanju.  Svaka kompanija studentima je tijekom natjecanja predstavila svoj poslovni slučaj te su zatim ocijenili pristigla rješenja i odabrali tri pobjednička tima. U natjecanju je sudjelovalo više od 500 timova, odnosno gotovo 1700 studenata, dok je njih 300 ušlo u finale. Svečanosti su prisustvovali predstavnici svih 15 kompanija koje su sudjelovale u natjecanju, predstavnici Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, članovi studentske udruge eSTUDENT, svi finalisti te predstavnici medija.

INA je u sklopu CSC-a studentima predstavila poslovni slučaj  pod nazivom „Koncept ljetne kampanje na INA korporativnoj Facebook stranici“ unutar kojeg su natjecatelji morali razraditi kreativni koncept, komunikacijsku strategiju i plan oglašavanja te plan provedbe kampanje. Tim u sastavu Jasmina Alijagić, Barbara Babić i Martina Alar odnio je pobjedu svojim rješenjem „Facebook zelena INA“, a njihova aplikacije za cilj imaju educirati potrošače i potaknuti njihovu ekološku osviještenost.

Tim s drugim osvojenim mjestom, Ivo Novak i Dubravko Blaće, predstavio je zanimljive aplikacije u rješenju nazvanom „Najbolje ljeto, putovanje i FB places check-in kampanja”, sa zanimljivim idejom stimuliranja prodaje robe široke potrošnje na benzinskim postajama. Tim s trećim osvojenim mjestom,  Ante Malenica i Frane Tomić, ponudio je vrlo kreativan prijedlog „Na put s Inom“ u sklopu kojeg su razradili aplikaciju koja korisnicima Facebooka omogućava da na interaktivnoj mapi Hrvatske označavaju stanice svog putovanja, dijele interaktivni sadržaj te skupljaju bodove za nagradnu igru, a sve s ciljem poticanja prodaje na benzinskim postajama.
Najbolji tim nagrađen je novčanom nagradom u iznosu od 10.000 kn. Drugoplasirani i trećeplasirani tim, s novčanim nagradama u vrijednosti 3.000kn, odnosno 2.000kn.

Čestitajući pobjednicima, Vladimir Dujić iz Inine Službe za razvoj i obrazovanje rekao je „U Ini smo prepoznali kako je ovakav oblik angažiranosti veoma važan za mlade talente što nas je potaknulo na pokretanje brojnih inicijativa s ciljem približavanja studentskoj populaciji. U tom smislu, ponosni smo na uspješnu suradnju s udrugom eSTUDENT i veselimo se budućim projektima na kojima ćemo zajedno raditi.“ Naglasio je kako je INA veoma zadovoljna brojem prijava pristiglih na natjecanje, kao i ponuđenim rješenjima za svoj poslovni slučaj. „U predstojećem vremenu,stoga, potrudit ćemo se implementirati ponuđena rješenja“, zaključio je.

Također, na jučerašnjoj svečanoj dodjeli nagrada u okviru projekta Najbolja HR Praksa u organizaciji portala MojPosao, INA je osvojila Posebno priznanje za realizaciju Growww programa, koji je usmjeren na zapošljavanje mladih, mentorstvo te promoviranje transparentnog programa zapošljavanja i obrazovanja mladih osoba.Priloženi dokument