Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

Otvoren tisućiti Fresh Corner

 width=

  • Otvoren tisućiti Fresh Corner u regiji Srednje Europe
  • Trenutno je u Hrvatskoj 101 Fresh Cornera, od kojih INA broji 84, a Tifon 17
  • Uspjeh koncepta Fresh Corner dokazuje činjenica da u regiji prošle godine prodano 46 milijuna šalica kave, od čega je 5,2 milijuna šalica prodano u Hrvatskoj unatoč pandemiji

Zagreb, 13. srpnja 2021. – Nedavno je za goste svoja vrata otvorio tisućiti Fresh Corner u regiji Srednje Europe od kojih se 101 nalazi u Hrvatskoj! Prije otprilike šest godina kompanija je počela transformirati svoja maloprodajna mjesta na temelju čega je nastao koncept Fresh Corner, kroz koji gostima nudi svježe pripremljenu hranu i kavu visoke kvalitete.

Uspjeh koncepta Fresh Corner dokazuje činjenica da je unatoč pandemiji prošle godine prodano 46 milijuna šalica kave u regiji, uključujući 5,2 milijuna šalica u Hrvatskoj. Tu se ističe i popularnost hot-dogova, kojih je prošle godine prodano 10 milijuna širom regije, dok je u Hrvatskoj prodano 435 000 hot-dogova. Espresso je najpopularniji izbor kave, ali zemljopisne razlike jasno su vidljive: duže kave (americano) popularne su u Slovačkoj i Češkoj, dok isto vrijedi za espresso macchiato u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini. Fresh Corner pazi i da u ponudi uvijek ima ponudu kave prilagođenu godišnjem dobu godine, kao što su Ice Coffee ljeti i Gingerbread Latte zimi. Što se tiče peciva, u regiji i u Hrvatskoj su najpopularniji kroasani, ali i tu među zemljama postoje značajne razlike: u Mađarskoj su najprodavaniji proizvodi pogačice i čokoladne rolice, u Češkoj krafne i peciva punjena pudingom, na jugu burek, a u Slovačkoj kolači s pekan orasima.

Istraživanje mišljenja potrošača koje je provela kompanija pokazalo je da većina vozača sada traži više od brzog točenja goriva. Tijekom putovanja vozači očekuju i gastronomsko iskustvo te raznolikost. Koncept Fresh Corner, svodi se na to da gostima nudi razne sadržaje za kvalitetno provedeno vrijeme uz ukusnu kavu i obroke. Stoga sve više maloprodajnih mjesta ima terasu, dječji kutak i jedinice za presvlačenje djece.

„Što se tiče širenja mreže Fresh Corner, polazište leži u našoj dugoročnoj strategiji 2030. Cilj je te strategije ispuniti što širi spektar potreba potrošača i pritom uvijek pružati najvišu moguću kvalitetu. Tijekom godina naučili smo puno toga i kao rezultat marljivog rada uspjeli smo postaviti tako visok standard u ugostiteljstvu koji cijene potrošači od Češke do Crne Gore. Nakon pandemije suočeni smo s izazovima budućnosti i obnovljivom energijom te ćemo u skladu s našom ažuriranom dugoročnom strategijom nastaviti transformirati svoja maloprodajna mjesta kako bismo maloprodajne usluge Grupe predstavili još široj publici. – rekao je Péter Ratatics, izvršni potpredsjednik MOL Grupe za Usluge kupcima i maloprodaju.

Broj Fresh Cornera raste iz dana u dan. Nova lokacija u Hrvatskoj otvorena je jučer u Bujama, a uskoro se otvaraju Fresh Corneri u Umagu, Šibeniku te Makarskoj.

Video Fresh Corner pogledajte ovdje.