Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

Projekt Optina 2 značajno doprinio Ininim poslovnim rezultatima

Zagreb, 26. srpnja – INA je danas objavila rezultate postignute kroz projekt optimizacije pod nazivom Optina 2. Ostvarenja pokazuju da je projekt Optina 2 od svog početka krajem 2009. godine do prvog tromjesečja 2011. donio oko 1.1 milijardu kuna poboljšanja EBIT[1]-a od redovnih aktivnosti, velikom većinom ostvarenim kroz uštede na troškovima.

U sklopu Optina 2 projekta inicijative se dijele u dvije osnovne grupe: inicijative za smanjenje troškova te inicijative za povećanje prihoda. Sve inicijative kontroliraju se kroz središnji ured koji zajedno s Ininim Sektorom kontrolinga mjeri učinak na Inin račun dobiti i gubitka. Posebna pažnja unutar projekta Optina 2 poklanja se Projektu optimizacije nabave koji će donijeti više od 250 milijuna kuna ušteda do 2012. Ostale značajne uštede ostvarene su u poslovnim funkcijama (Financije, Korporativni servisi i Korporativni procesi) te u svim segmentima djelatnosti (Istraživanje i proizvodnja, Rafinerije i marketing te Trgovina na malo). Osim smanjenja troškova u iznosu od 740 milijuna kuna, ostvareno je i povećanje prihoda u iznosu od 340 milijuna kuna koje uglavnom dolazi iz segmenata djelatnosti.

OptINA 2 projekt vodi tim potpuno posvećen projektu, koji nadzire preko 240 inicijativa od kojih je implementirano već više od 180. Za dodatnih 60 inicijativa koje su trenutno u fazi implementacije, osigurano je detaljno praćenje aktivnosti kako bi se osiguralo potpuno ostvarenje prethodno zadanih ciljeva na vrijeme.

Svaka inicijativa vodi se kao zasebni projekt te ima jasno definirane i mjerljive ciljeve. Sve ove inicijative doprinose optimizaciji Ininih financijskih rezultata, a sve sa ciljem kako bi INA postala još konkurentnija i učinkovitija kompanija.

„OptINA 2 je ključni alat restrukturiranja poslovanja Ine s konačnim ciljem poboljšanja operativne učinkovitosti kompanije. Jedino ovakvim naporima možemo Inu vratiti na njeno zasluženo mjesto u regionalnom gospodarstvu. Više od 75 voditelja projekata sudjeluje u ostvarenju ovih ciljeva, a koordinirani su od strane Optina 2 projektnog tima. Posvećeni smo i ustrajni u ostvarenju naših planiranih ciljeva te svakodnevno, mi kao tim, tražimo dodatan prostor za nove uštede i učinkovitije poslovanje.“ – rekao je dr. Berislav Gašo, izvršni direktor za korporativne servise odgovaran za projekt Optina 2.

U vrijeme kada je kriza pogodila našu kompaniju, pažljivo smo analizirali situaciju i pripremili opsežan program transformacije, uglavnom fokusiran na troškove.Priloženi dokument