Dodijeljene nagrade najboljim timovima u ‘Case Study Competition’ natjecanju

Zagreb, 20. svibnja – danas se na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održala završna ceremonija te proglašenje pobjednika u natjecanju u rješavanju poslovnih slučajeva namijenjenih studentima, poznatije pod nazivom Case Study Competition. Na ceremoniji je sudjelovalo 13 renomiranih hrvatskih tvrtki koje su se priključile projektu, a nagradu za tri tima koja su ponudila najkvalitetnija rješenja za Inin ‘slučaj’ uručila je direktorica Službe za razvoj i obrazovanje, gđa Ivana Kovačević Vukas.
Najbolji Inin tim, nakon održanog natjecanja nagrađen je s novčanom nagradom u iznosu od 10.000 kn, dok su drugoplasirani i trećeplasirani timovi dobili novčane nagrade u vrijednosti 3.000 kn, odnosno 2.000kn.

Na natjecanje za rješavanje Ininog ‘slučaja’ prijavilo se ukupno 18 timova, od kojih je pet ušlo u uži izbor. „Prilikom ocjenjivanja brojnih pristiglih radova vodili smo se s nekoliko važnih kriterija, poput koliko su prijedlozi rješenja korisni te mogućnošću implementacije samog rješenja i njegovom složenošću. Sam proces ocjenjivanja, eliminacije te finalnog odabira je bio dugotrajan obzirom na zahtjevnost projekta i opsežnost zaprimljenih radova. Nagrađeni timovi pokazali su veliku kvalitetu u izradi radova, kao i odgovornost i ozbiljnost pristupa projektu. S druge strane, ovo je bila prilika da se aktivno uključimo u akademski svijet te i na ovaj način damo potporu radu studentske udruge koja je organizirala ovaj kompleksan projekt, ali i studentima koji su hrabro prihvatili neuobičajen izazov.“ – rekla je gđa Kovačević Vukas.

INA-Industrija nafte, d.d. ove se godine, po prvi put, uključila u Case Study Competition (CSC), natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva namijenjeno studentima. U natjecanju koje je trajalo tri mjeseca timovi studenata, u suradnji s poduzećima ili institucijama te profesorima i asistentima, rješavali su slučajeve na teme koje im zadaju tvrtke sudionice. Na taj način dobili su jedinstvenu priliku spojiti stečena teorijska znanja s praktičnim radom, razviti komunikacijske vještine i analitičke sposobnosti, te se suočiti s poslovnim problemima i izazovima.

Case Study Competition pokrenut je prije sedam godina u organizaciji studentske udruge E-student.Priloženi dokument