Dodijeljene nagrade NajMentor/ica

Zagreb, 17. lipnja 2011. – Na prigodnoj svečanosti danas su dodijeljene nagrade najboljim profesorima matematike, kemije i fizike, pobjednicima u Ininu natječaju NajMentor/ica.
NajMentoricom za područje matematike proglašena je prof. Vilma Vičić iz Tehničke škole Pula. U kategoriji profesora kemije nagradu NajMentorica dobila je prof. Rahela Janson Lozančić iz Isusovačke klasične gimnazije s pravom javnosti u Osijeku, dok je NajMentorom za područje fizike proglašen prof. Levko Cvetkovski iz Gimnazije Andrije Mohorovičića iz Rijeke. Najboljem profesoru u svakoj od kategorija dodijeljena je plaketa i novčana nagrada u iznosu od 5000 kuna. Pored toga, sudioniku natječaja (studentu) koji je ponudio najkreativniji razlog za nominaciju dodijeljen je iPad.

 data-fileid=Pozdravljajući okupljene, Ivana Kovačević Vukas, direktorica Službe za razvoj i obrazovanje tom je prigodom rekla : „Kada smo pokretali projekt NajMentor/ice, bilo je nekoliko ideja kojima smo se vodili. Kao prvo, smatrali smo da INA, kao  kompanija koja je iznimno svjesna toga da su kvalitetni kadrovi jedna od najvažnijih pretpostavki njezina uspješnog rada, treba pokazati da prepoznaje važnost mentorskog rada u odgoju mladih talenata i nagraditi ga. Jer upravo ti mladi talenti sutra će postati taj kvalitetni kadar. Pored toga, smatrali smo da INA, kao kompanija koja svoj tehnološki razvoj temelji na znanstvenim dostignućima i suvremenim tehnologijama koje svoje izvorište imaju u prirodnim znanostima, mora nagraditi ljude koji su svojim samoprijegornim radom utrli put stručnjacima koji su te tehnologije osmislili, projektirali i zaslužni su za njihovu kvalitetnu primjenu“.

Projekt NajMentor/ica, kojim  je studentima tehničkih / tehnoloških, prirodoslovnih i fakulteta geoznanosti dana prilika da nominiraju profesora ili profesoricu iz srednje škole koji su u njima potakli želju za učenjem i napredovanjem i usadili ljubav prema prirodnim i tehničkim  znanostima, INA je pokrenula ove godine. Njime je odala priznanje predanom mentorskom radu na razvoju potencijala mladih talenata od kojih se u budućnosti očekuje pozitivan doprinos razvoju kompanija čiji će biti zaposlenici, nego, ali i društva u cjelini.Priloženi dokument