Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA na FER-u i EFZG-u

Zagreb, 6. ožujka – Povodom petih po redu Dana inženjera, koji se u organizaciji studentske udruge BEST održavaju od 6. do 9. ožujka u prostorijama Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu,  INA je danas na FER-u predstavila svoje programe i inicijative usmjerene na studente i mlade stručnjake. Posjetitelji i studenti imali su priliku izravno razgovarati s Ininim predstavnicima te im uputiti sva pitanja koja ih zanimaju o kompaniji i mogućnostima koje im se nude. Na Ininom štandu također je predstavljen i ovogodišnji Growww program, kao i on-line natjecanje Freshhh te natječaj NajMentor/ica.

A u sklopu programa Case Study Competition-a, INA-Industrija nafte, d.d. predstavila je danas na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu svoj poslovni slučaj studentima koji sudjeluju u ovom najvećem studentskom natjecanju u Hrvatskoj. Studentima je zadan poslovni slučaj  pod nazivom „Koncept ljetne kampanje na INA korporativnoj Facebook stranici“ unutar kojeg moraju razraditi kreativni koncept, komunikacijsku strategiju i plan oglašavanja te plan provedbe kampanje. Osim Ine, svoj poslovni slučaj danas su predstavile Nokia, CEMEX i Zagrebačka banka. U narednim danima i ostale kompanije koje sudjeluju u natjecanju prezentirat će svoje slučajeve studentima.

U sljedećim tjednima INA nastavlja sa svojom inicijativom približavanja studentskoj populaciji te će tako svoje programe studentima Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije predstaviti 15. ožujka, a studentima Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta 20. ožujka. Nadalje, i osječki studenti imat će priliku saznati više o inicijativama i programima Ine koji su usmjereni na studentsku populaciju jer će se INA na Elektrotehničkom fakultetu u Osijeku predstaviti 21. ožujka.

Više informacija o trenutno otvorenom Growww natječaju dostupno je na www.ina.hr/growww, dok se o međunarodnom on-line natjecanju Freshhh više može doznati putem linka www.freshhh.net.Priloženi dokument