Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA nagrađena za kvalitetu usluge

  • Tajni kupci ocijenili uslugu na Ininim benzinskim postajama kao najbolju

Zagreb, 17. travnja 2014.- INA je jučer primila nagradu za posvećenost kvaliteti usluge na svojim benzinskim postajama u sklopu  Mystery shopping dana, koji organizira agencija za mystery shopping Heraklea već desetu godinu zaredom.

Prihvaćajući nagradu u ime Ine, g. Boris Erceg iz Ininog Sektora poslovne analize i podrške maloprodaji, zahvalio se na nagradi i dodao „Ovakvu nagradu, koja se temelji na iskustvu i mišljenju osoba koje su zaista došle na naše postaje, komunicirale s našim prodavačima i kupile naše proizvode i usluge, shvaćamo kao daljnji poticaj, koji nam, uz pohvalu, ukazuje i na ona područja na kojima moramo dodatno poraditi“.

Nagrade se dodjeljuju onim tvrtkama koje su obučeni iskusni tajni kupci ocijenili kao najbolje u pružanju usluga svojim potrošačima, pogotovo uzimajući u obzir interakciju i komunikaciju između zaposlenika i kupca. Upravo s ciljem da dodatno unaprijedi orijentiranost na potrošača, INA redovito organizira radionice i treninge za zaposlenike na benzinskim postajama u sklopu kojih imaju priliku za razvoj prodajnih vještina i znanja, s posebnim naglaskom na interakciju s potrošačima.

Ove godine događanje je podijeljeno u dva dijela; kvaliteta usluge u automobilskom i financijskom sektoru i kvaliteta usluge u turizmu.

O INA Grupi
INA Grupa ima vodeću ulogu u naftnom poslovanju u Hrvatskoj te značajnu ulogu u regiji u istraživanju i proizvodnji nafte i plina, preradi nafte te distribuciji nafte i naftnih derivata. INA Grupu čini više ovisnih društava u potpunom ili djelomičnom vlasništvu INA, d.d. Sjedište Grupe nalazi se u Zagrebu, Hrvatska. INA Grupa broji 13.460 zaposlenih. U području istraživanja i proizvodnje nafte i plina, INA danas posluje, osim u Hrvatskoj, u Angoli i Egiptu. Prerada nafte odvija se u Ininim rafinerijama nafte; RN Rijeka i RN Sisak, dok se regionalna maloprodajna mreža sastoji od 444 benzinskih postaja u Hrvatskoj i u susjednim zemljama.

PR
Avenija Većeslava Holjevca 10
10020 Zagreb
Tel:  01 6450 552
Fax: 01 6452 406
@: pr@ina.hr
Priloženi dokument