Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA podržala studentske projekte

  • INA predstavila svoj poslovni slučaj u sklopu CSC natjecanja u kojem sudjeluje već četvrtu godinu zaredom
  • Proteklu subotu INA podržala i studentsko natjecanje u prezentacijskim vještinama 

Zagreb, 4. ožujka 2014.- Nastavljajući uspješnu suradnju s udrugom eStudent, INA je danas na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu predstavila svoj poslovni slučaj studentima koji sudjeluju u najvećem studentskom natjecanju u Hrvatskoj Case Study Competition. INA je sudjelovala u natjecanju četvrtu godinu zaredom, a tema ovogodišnjeg poslovnog slučaja bila je usklađena s aktualnim  događanjima u samoj kompaniji.

Studenti su, naime, dobili zadatak da osmisle promotivnu kampanju kojom bi se proslavila 50. obljetnica Ine. Od značajnog broja natjecateljskih timova INA očekuje mnoštvo originalnih i dobro razrađenih rješenja, od kojih neka mogu biti i primijenjena  u  praksi, kao što je bio slučaj i proteklih godina. Ovogodišnji nagradni fond iznosi gotovo 300 tisuća kuna, a osim novčanih nagrada studentima se nude i prilike za praksu i pripravnički staž u tvrtkama koje sudjeluju u natjecanju.

Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja suradnje sa fakultetskom i studentskom zajednicom , INA je podržala natjecanje studenata prve godine u prezentacijskim vještinama na engleskom jeziku „Organize Your Talk“ koje je po drugi put održano u Zagrebu proteklu subotu, 1. ožujka. Domaćin i organizator bila je Katedra za poslovni engleski jezik pri Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu. Kako bi pokazali svoje prezentacijske vještine, članovi natjecateljskih timova okupljenima su predstavili zanimljive prezentacije, od kojih je ocjenjivačka komisija izabrala tri pobjedničke; „The Evolution of Advertising“, „Genius Marketing“ te „The Economy of Japan“. Članovi prvoplasiranog tima su, uz nagradne pakete, osvojili i priliku za studentsku praksu u Ini.

O INA Grupi
INA Grupa ima vodeću ulogu u naftnom poslovanju u Hrvatskoj te značajnu ulogu u regiji u istraživanju i proizvodnji nafte i plina, preradi nafte te distribuciji nafte i naftnih derivata. INA Grupu čini više ovisnih društava u potpunom ili djelomičnom vlasništvu INA, d.d. Sjedište Grupe nalazi se u Zagrebu, Hrvatska. INA Grupa broji 13.460 zaposlenih. U području istraživanja i proizvodnje nafte i plina, INA danas posluje, osim u Hrvatskoj, u Angoli i Egiptu. Prerada nafte odvija se u Ininim rafinerijama nafte; RN Rijeka i RN Sisak, dok se regionalna maloprodajna mreža sastoji od 444 benzinskih postaja u Hrvatskoj i u susjednim zemljama.

PR
Avenija Većeslava Holjevca 10
10020 Zagreb
Tel:  01 6450 552|Fax: 01 6452 406| @: pr@ina.hrPriloženi dokument