Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA sponzor 2. Nacionalne konferencije o Društveno odgovornom poslovanju

Zagreb, 6. lipnja 2011. – Druga nacionalna konferencija o društveno odgovornom poslovanju, u organizaciji Nacionalne mreže za Društveno odgovorno poslovanje, a pod pokroviteljstvom predsjednika Republike  Hrvatske  prof. dr. sc.  Ive  Josipovića te Ine kao srebrnog sponzora, održana je danas u hotelu The Regent Esplanade.

Na konferenciji je bilo riječi o o dobrim praksama, inicijativama i trendovima u ovom području s ciljem razmjene znanja i zajedničkog učenja te pripreme hrvatskog gospodarstva za izazove koje donosi Europska unija.

U svom uvodnom obraćanju predsjednik Ivo Josipović istaknuo je kako društveno odgovorno poslovanje vidi kao jedan od ciljeva koje bi hrvatsko društvo trebalo prihvatiti i analizirati te da zaposlenici koji rade u tvrtkama koje primjenjuju društveno odgovorno poslovanje žive kvalitetnije, imaju bolje radne uvjete, a velike korporacije dio društveno odgovornog poslovanja integriraju u svoje poslovne planove. Društveno odgovorno poslovanje podiže uspjeh, ali i uspjeh omogućava društveno odgovorno poslovanje, rekao je predsjednik Josipović.

Na konferenciji su govorili i predstavnici Europske Komisije te europskih organizacija koje promiču društveno odgovorno poslovanje i odgovorno ulaganje. Claudia Tober, članica Upravnog odbora Eurosifa, predstavila je trendove održivog ulaganja u Europi dok se Jurgen Noack, savjetnik organizacije EuroCommerce osvrnuo na društveno odgovorno poslovanje u poslovnoj organizaciji. Maja Pokrovac, Marina Škrabalo i Mislav Omazić predstavili su rezultate prjekta Razvoja Nacionalne mreže za DOP  te Indeks DOP-a.

U zaključcima konferencije je istaknuto kako je u posljednjih sedam godina puno učinjeno na promociji i integraciji društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj, no obzirom da očekivanja sve više rastu, ciljevi se postavljaju sve više te će biti potrebno udružiti napore svih sektora u društvu kako bi se koncept proširio na zadovoljavajući način.