Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA uručila donaciju Udruzi za promicanje konduktivne pedagogije iz Rijeke

Rijeka, 13. prosinca – U prostorijama Centra za rehabilitaciju Rijeka održano je predstavljanje Udruge za  promicanje konduktivne pedagogije Rijeka te svečano uručenje donacije od 150.000,00 kuna koju su Udruzi uručili predstavnici INA – Industrije nafte, d.d.

Svjetlani Pantoš, predsjednici Udruge za  promicanje konduktivne pedagogije, ček je uručio Peter Chmurčiak, Inin izvršni direktor za rafinerije i marketing koji je ovom prilikom izjavio: „Nadam se da smo u ovo predblagdansko vrijeme svojom potporom doprinijeli kvaliteti života djece koja su bila uključena u rehabilitacijsku terapiju, te njihovih roditelja  i da im je istinski pomogla. Čast mi je stoga uručiti donaciju Udruzi za promicanje konduktivne pedagogije Rijeka te se nadam da će i dalje uspješno nastaviti sa svojim plemenitim radom i pomaganjem.“

Cilj Udruge je omogućiti djeci i odraslima s cerebralnom paralizom i drugim motoričkim teškoćama razvoj fizičkog, psihičkog i socijalnog zdravlja te što veću samostalnost za uspješan svakodnevni život, na način da u najvećoj mjeri iskoriste svoje potencijale kroz uvježbavanje vještina i aktivnosti prema Pető metodi. Stoga je Udrugaza  promicanje konduktivne pedagogije RijekaIninu donaciju iskoristila upravo za provođenje terapijskog programa po spomenutoj metodi, a u koji su bila uključena djeca iz Primorsko-goranske županije.

Svjetlana Pantoš, predsjednica Udruge zahvalila je svima koji su sudjelovali u provođenju ovog programa te Ini na velikodušnoj donaciji i dodala: „Medicinske terapije su izuzetno skupe, stoga smo neizmjerno sretni što su donacijom Ine djeca u Hrvatskoj dobila priliku sudjelovati u programu liječenja prema svjetski poznatoj Pető metodi. Bez vaše pomoći to ne bi bilo ostvarivo!“

Pető metoda poznata je širom svijeta, a dolazi s državnog Instituta za konduktivni odgoj osoba s motoričkim smetnjama i Više škole za konduktore „Pető András“ u Budimpešti (Mađarska) čiji je utemeljitelj dr. András Pető, liječnik i pedagog. To je specijalno integrirana odgojna metoda i upravljanje učenjem, usmjerena rehabilitaciji oboljelih od cerebralne paralize i mehaničkog oštećenja mozga, a provodi se nad osobama svih uzrasta.

U rehabilitacijskom programu, koji su proveli konduktori s Instituta „Pető András“ u prostorijama Centra za rehabilitaciju Rijeka, sudjelovala su djeca i odrasli s invaliditetom iz riječke Udruge „Anđeli“ te korisnici Centra za rehabilitaciju Rijeka.

„Temeljem prethodnog pregleda koji je obavljen od strane stručnjaka s Peto Instituta, proveden je trotjedni program rehabilitacije za 15 djece s motoričkim oštećenjima, vođen od strane tri delegirana konduktora. Individualnim i grupnim pristupom vježbi konduktori su im pomagali za što veće osamostaljenje u životu. Budući da sve metode vježbi iziskuju veliku koncentraciju djece za njihovo izvršavanje, integraciju i koordinaciju različitih funkcija, uloženi napor i trud je bio velik s obje strane, a mi smo dobivenim rezultatima jako zadovoljni”, istaknuo je  Csuka Pál, voditelj projekta iz Instituta „Pető András“.Priloženi dokument