Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA za svoje kupce organizirala druženje s glumcima Larinog izbora

Zagreb, 12. srpnja – U sklopu pokroviteljstva filma „Larin izbor – Izgubljeni princ“ i druge sezone serije „Larin izbor“, INA – Industrija nafte, d.d. organizirala je jučer za svoje kupce druženje s glavnim glumcima serije i filma koje je održano na benzinskoj postaji Zagreb- Miramarska s početkom u 20 sati. Među prisutnim glumcima bili su Doris Pinčić, Filip Juričić i Stefan Kapičić, a prvih 50 pristiglih obožavatelja imali su priliku sudjelovati u mini kvizu kojeg je vodio Dorijan Elezović i fotografirati se sa svojim omiljenim glumcima te osvojiti kino ulaznice za film „Larin izbor- Izgubljeni princ“.

Posjetiteljima se prethodno obratila Gordana Stipić,  direktorica Službe marketinga Ine, naglasivši zadovoljstvo suradnjom s Larinim izborom te se zahvalila postavi serije, kao i posjetiteljima koji su se odazvali pozivu na druženje. „Zadovoljstvo mi je biti ovdje večeras i uživati u ugodnom druženju s glavnim junacima ove najpoznatije domaće serije, a sada i filma. U Ini smo sretni što smo bili u mogućnosti podržati ovaj projekt, koji uživa veliku popularnost, ne samo u Hrvatskoj, nego i u regiji“, dodala je.

Dugometražni film „Larin izbor – Izgubljeni princ“ s prikazivanjem u kinima započeo je 28. lipnja, od kada ruši rekorde gledanosti domaćeg filmskog naslova te ga je zaključno s jučerašnjim danom pogledalo čak 35.884 gledatelja.  Serija „Larin izbor“ lansirana je u  rujnu 2011. te je ubrzo postala najgledanija domaća serija i jedina hrvatska serija emitirana u 20 zemalja u regiji te zemljama Bliskog istoka. Emitiranje druge sezone započinje u jesen 2012. Podržavanjem ovakvih projekata INA još jednom dokazuje kako je kompanija koja prati interese svojih kupaca.

Priloženi dokument