Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

Najviše povjerenja ukazano Ini

Steći i zadržati povjerenje potrošača nije mali izazov, no Ini su ga i ove godine, po četvrti puta, u kategoriji benzinski servisi, ukazali čitatelji časopisa Reader’s Digesta.

U Hrvatskoj je po četvrti puta provedeno istraživanje o povjerenju robnim markama pod nazivom Trusted Brand 2010. Svrha istraživanja je otkriti kojim robnim markama hrvatski potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga.

Prema spomenutom istraživanju u kategoriji benzinski servisi najviše povjerenja i ove godine ukazano je Ini, kojoj je čak 53,3% ispitanih dalo svoj glas. Slijede OMV na drugom mjestu (24,8%) te Tifon na trećem (12,5%).
U istraživanju koje je provedeno od 20. svibnja do 15. lipnja 2010. sudjelovali su naručitelji časopisa Reader’s Digesta u Hrvatskoj.

Trusted Brand jedno je od europskih istraživanja odnosa potrošača prema proizvodima i brendovima, a provodi se od 2001. godine. U Hrvatskoj ga je provela tvrtka Mediana Fides iz Zagreba uz potporu Hrvatske gospodarske komore.