Najviše povjerenja ukazano Ini

Steći i zadržati povjerenje potrošača nije mali izazov, no Ini su ga i ove godine, po četvrti puta, u kategoriji benzinski servisi, ukazali čitatelji časopisa Reader’s Digesta.

U Hrvatskoj je po četvrti puta provedeno istraživanje o povjerenju robnim markama pod nazivom Trusted Brand 2010. Svrha istraživanja je otkriti kojim robnim markama hrvatski potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga.

Prema spomenutom istraživanju u kategoriji benzinski servisi najviše povjerenja i ove godine ukazano je Ini, kojoj je čak 53,3% ispitanih dalo svoj glas. Slijede OMV na drugom mjestu (24,8%) te Tifon na trećem (12,5%).
U istraživanju koje je provedeno od 20. svibnja do 15. lipnja 2010. sudjelovali su naručitelji časopisa Reader’s Digesta u Hrvatskoj.

Trusted Brand jedno je od europskih istraživanja odnosa potrošača prema proizvodima i brendovima, a provodi se od 2001. godine. U Hrvatskoj ga je provela tvrtka Mediana Fides iz Zagreba uz potporu Hrvatske gospodarske komore.