Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

Poslovne prakse Ine predstavljene studentima

INA-Industrija nafte, d.d. sudjelovala je jučer na ovogodišnjem „Business Management Challenge“, projektu koji se u organizaciji studentske udruge AIESEC održava kao dio redovne nastave diplomskih studija na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. U sklopu spomenutog projekta, odabrane tvrtke studentima predstavljaju svoje poslovne slučajeve i zadaju projektni zadatak, a studenti tada imaju priliku primijeniti stečeno teorijsko znanje na stvarnim slučajevima iz prakse. Predstavnici Ine studentima su prezentirali Projekt izgradnje korporativne kulture u Ini, objasnili što je korporativna kultura i zašto je ona važna u poslovnom okruženju te studentima predstavili njihov projektni zadatak. Nakon završetka projekta, najbolji timovi biti će nagrađeni, a tvrtke rješenja slučajeva nerijetko mogu primijeniti u svom poslovanju i time dodatno poboljšati svoje dosadašnje prakse. Uključeni i pozvani na sudjelovanje bili su studenti odabranih kolegija u sklopu redovne nastave, članovi AIESEC-a Osijek te ostali zainteresirani studenti.

Također, 4. svibnja INA je sudjelovala na prvom Youth2Business Forumu, koji se u organizaciji AIESEC-a održao u Kraljevici. Cilj projekta je povezivanje mladih obrazovanih ljudi s poslovnim sektorom kako bi uspješno razmijenili ideje o aktualnim pitanjima hrvatskog društva. Naglasak je bio na ekonomskoj krizi, a tema foruma bila je „Kako nas glas mladeži može izvući iz krize?“ Predstavnici Ine sudjelovali su i na okruglom stolu u sklopu Foruma, na kojem se raspravljalo o problemu zapošljavanja mladih i utjecaja krize na njih te mogućnostima koje su im dostupne za isticanje kod poslodavaca tijekom zapošljavanja i povećanje šansi dobivanje posla. Nakon okruglog stola studenti su sudjelovali u radionici koju je organizirala INA te se upoznali s projektima i inicijativama kompanije usmjerenima na studentsku populaciju.Priloženi dokument