Poslovne prakse Ine predstavljene studentima

INA-Industrija nafte, d.d. sudjelovala je jučer na ovogodišnjem „Business Management Challenge“, projektu koji se u organizaciji studentske udruge AIESEC održava kao dio redovne nastave diplomskih studija na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. U sklopu spomenutog projekta, odabrane tvrtke studentima predstavljaju svoje poslovne slučajeve i zadaju projektni zadatak, a studenti tada imaju priliku primijeniti stečeno teorijsko znanje na stvarnim slučajevima iz prakse. Predstavnici Ine studentima su prezentirali Projekt izgradnje korporativne kulture u Ini, objasnili što je korporativna kultura i zašto je ona važna u poslovnom okruženju te studentima predstavili njihov projektni zadatak. Nakon završetka projekta, najbolji timovi biti će nagrađeni, a tvrtke rješenja slučajeva nerijetko mogu primijeniti u svom poslovanju i time dodatno poboljšati svoje dosadašnje prakse. Uključeni i pozvani na sudjelovanje bili su studenti odabranih kolegija u sklopu redovne nastave, članovi AIESEC-a Osijek te ostali zainteresirani studenti.

Također, 4. svibnja INA je sudjelovala na prvom Youth2Business Forumu, koji se u organizaciji AIESEC-a održao u Kraljevici. Cilj projekta je povezivanje mladih obrazovanih ljudi s poslovnim sektorom kako bi uspješno razmijenili ideje o aktualnim pitanjima hrvatskog društva. Naglasak je bio na ekonomskoj krizi, a tema foruma bila je „Kako nas glas mladeži može izvući iz krize?“ Predstavnici Ine sudjelovali su i na okruglom stolu u sklopu Foruma, na kojem se raspravljalo o problemu zapošljavanja mladih i utjecaja krize na njih te mogućnostima koje su im dostupne za isticanje kod poslodavaca tijekom zapošljavanja i povećanje šansi dobivanje posla. Nakon okruglog stola studenti su sudjelovali u radionici koju je organizirala INA te se upoznali s projektima i inicijativama kompanije usmjerenima na studentsku populaciju.Priloženi dokument