Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

INA objavila financijske rezultate za prvih devet mjeseci 2014. godine

Ključna postignuća

  • dobit iz poslovanja povećana za 45% u usporedbi s 2013.
  • neto dobit porasla za 51% u usporedbi s 2013.
  • neto zaduženost smanjena za 30% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, dok se omjer duga i kapitala smanjio na 22,3%
  • porast ulaganja za 7%
  • povećana proizvodnja nafte za 2%

Zagreb, 30. listopada 2014. – Dobit iz poslovanja te neto dobit INA Grupe u prvih devet mjeseci 2014. iznosile su 1.042 milijuna kuna i 583 milijuna kuna, što je 45% i 51% više u usporedbi s 2013. godinom. Dobit iz poslovanja i neto dobit su povećane usprkos nepovoljnom vanjskom okruženju segmenta Rafinerije i Marketing i regulatornom opterećenju segmenta Istraživanje i proizvodnja. EBITDA je dosegla 2.391 milijuna kuna u prvih devet mjeseci 2014.

Operativni novčani tijek dosegao je razinu od 2.022 milijuna kuna u prvih devet mjeseci 2014. Financijski položaj kompanije ponovno je poboljšan s neto zaduženošću koja se smanjila na iznos od 4.010 milijuna kuna, što je 30% manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, dok se omjer duga i kapitala smanjio na 22,3%.
U istom razdoblju INA je povećala kapitalna ulaganja za 7% na razinu od gotovo 1,1 milijarde kuna. Većina ulaganja ostvarena je u Hrvatskoj, uglavnom u istraživanju i proizvodnji.

Usprkos navedenom, stroga kontrola troškova i daljnja optimizacija Ininih aktivnosti bit će potrebne i u narednom periodu, kako bi se osiguralo održivo poslovanje i daljnje stvaranje vrijednosti za sve dionike.
Komentirajući rezultate za prvih devet mjeseci, Inin predsjednik Uprave g. Zoltán Áldott je rekao kako je kompanija ostvarila značajno višu dobit iz poslovanja i neto dobit u prvih devet mjeseci 2014. u usporedbi s istim razdobljem prošle godine (porast od 45% i 51%) unatoč  nepovoljnim regulatornim promjenama u segmentu Istraživanja i proizvodnje (prisilna prodaja plina, prenošenje opskrbe kućanstava na HEP po reguliranoj cijeni plina, povećanje naknada za eksploataciju) koje su utjecale na rezultate kompanije u spomenutom razdoblju u iznosu od 591 milijun kuna.
„Naša usredotočenost na pouzdano, stabilno i  učinkovitije poslovanje odražava se kroz povećanje proizvodnje sirove nafte u segmentu Istraživanja i proizvodnje, poboljšanu strukturu prodaje i nižu potrošnju energije u segmentu Rafinerija i marketinga, te daljnju modernizaciju i unaprjeđenje učinkovitosti u segmentu Trgovine na malo.
Glavni cilj menadžmenta je provoditi najprimjereniju razvojnu strategiju za Inu osiguravajući visok rast, pri čemu istraživanje i proizvodnja predstavljaju ključni pokretač, kako domaćih, tako i međunarodnih aktivnosti. U skladu s tim, ulaganja smo povećali za 7%, na gotovo 1,1 milijardu kuna, od čega je većina uložena u Hrvatskoj.“ – zaključio je  Áldott.

Više detalja pronađite u privitku.

S poštovanjem,
Sektor korporativnih komunikacijaPriloženi dokument